language Magyar

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

 

Cégünk számára kiemelten fontos, hogy partnereink a lehető leghamarabb, a vállalt határidő betartásával, kifogástalan állapotban megkapják az általuk megrendelt termékeket, ezért csomagjainkat a DACHSER Magyarország, 24H futárszolgálat, Sprinter futárszolgálat, Rollspeed Hungary, MPL Futárszolgálat és a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. önnek a megrendelés leadásakor elég kiválasztania a Futárszolgálat szállítási módot és logisztikai részlegünkön a csomag mérete és súlya alapján az önnek legkedvezőbb megoldást fogják választani munkatársaink. Az alábbiakban megtekintheti a két futárszolgálatra vonatkozó díjszabást és a szállítási feltételeket.

 

MPL futárszolgálat logo

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Amennyiben ön rendelését tárgynap 15:00 óra előtt adta le, úgy cégünk gondoskodik róla, hogy csomagja még aznap feladásra kerüljön a postán. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. újdonság, hogy februártól a csomagok szombati kiszállítására is van lehetőség. Amennyiben a kézbesítési időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat 2 munkanapon belül újra megkísérli a kézbesítést, az át nem vett legfeljebb 30 kg-os csomagokat 10 napig őrzi meg! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

FIGYELEM!

Akkumulátorokat, folyékony és üvegárut nem áll módunk futárszolgálattal szállítani kizárólag saját gépjárművel. Kérjük ilyen igény esetén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot rendelésfelvevő kollégánkkal. Köszönjük!

 

 

2., CSOMAGKÖVETÉS

Minden regisztrált vásárlónk, aki regisztrációjakor megadja mobiltelefonszámát, automatikus SMS üzenetben részesül a Magyar Postától amikor csomagját kézbesítésre átveszik. Az SMS tartalmazza a csomag RAGSZÁM -át, valamint a feladó nevét, melyek birtokában ön információkhoz juthat csomagja helyzetét illetően az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

Online:

Magyar Posta Zrt. - Nyomonkövetés

Telefonon:

06 40/31-32-33 (H-P: 8:00-19:00)

 

06 40/46-46-46 (H-P: 8:00-17:00)

 

 

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A csomag kibontását követően, amennyiben sérült árut talált a csomagolásban és valószínűsíthető, hogy szállítás közben sérült az alkatrész, kérjük minden esetben haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a helyi postával és jelentse be a történteket. A bejelentést követően a posta munkatársa felkeresi önt és jegyzőkönyvbe rögzíti a panaszt.

 

3., ÁTVÉTELI PONTOK

a, POSTÁN MARADÓ CSOMAG

Amennyiben megrendelése végén a megjegyzés rovatban jelzi, hogy ön postán maradó opcióval kéri a szállítást, akkor a kedvezőbb szállítási díj mellett csomagját nyitvatartási időben tudja átvenni az ország 2541 postahivatalában. A csomagfeladástól számítva 5 munkanapja van arra, hogy csomagját átvegye, Így nem szükséges otthon várni a csomag érkezését, hanem személyesen elmehet érte amikor ideje engedi.

 

b, MOL POSTAPONT (átvételi pontok listája)

A Magyar Posta és a MOL együttműködésének köszönhetően lehetősége van, hogy csomagját a kijelölt MOL kút bármelyikén átvegye nyitvatartási időben. Az átvevőhelyekből a legtöbb töltőállomás 24 órás nyitvatartással rendelkezik, illetve 14 kút 6-22 óráig tart nyitva, így akár tankolással egybekötve bármikor lehetősége nyílik a küldemény átvételére. MOL PostaPont-on történő kézbesítés kiválasztása esetén a maximális súlyhatárt 20 Kg-ban határozta meg a Magyar Posta.

 

GLS futárszolgálat logo

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

  • Amennyiben ön rendelését tárgynap 15:00 óra előtt adta le, úgy cégünk gondoskodik róla, hogy csomagja még aznap feladásra kerüljön a futárszolgálatnál.
  • A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  • Amennyiben a kézbesítési időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
  • Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat három alkalommal díjmentesen újra megkísérli a kiszállítást.
  • A futárnál plusz költség felszámítása nélkül, önnek lehetősége van bankkártyával fizetni.
  • GLS Futárszolgálattal lehetőség van bizonyos ADR-es árukat szállítására is, felár ellenében. Részletekről érdeklődjön.
  • Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

FIGYELEM!

Akkumulátorokat és üvegárut nem áll módunk futárszolgálattal szállítani kizárólag saját gépjárművel. Kérjük ilyen igény esetén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot rendelésfelvevő kollégánkkal. Köszönjük!

 

2., CSOMAGKÖVETÉS

  • A csomag feladásakor a regisztráció során megadott e-mail címre elküldjön önnek a csomagjára vonatkozó szállítási adatokat.
  • Minden regisztrált vásárlónk, aki regisztrációjakor megadja mobiltelefonszámát, automatikus SMS üzenetben részesül a kiszállítás reggelén a GLS futárszolgálattól. Az SMS tartalmazza a csomag számát, a feladó nevét és egy adott napra vonatkozó 3 órás időablakot, amikor számíthat a futár érkezésére.
  • Sikertelen kiszállítás esetén ön automatikus e-mailt kap a futárszolgálattól, amelyben rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban vagy akár másik címre.
  • Az alábbi elérhetőségeken lehetősége van érdeklődni csomagja aktuális helyzetéről:

 

Online:

GLS Track & Trace

Telefonon:

061/802-0265 (H-P: 7:00-20:00)

 

 

 

 

 

Sprinter logo

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A Sprinter Futárszolgálat Kft. 1997-ben alakult, elsősorban szakkönyves kiadványok logisztikai szolgáltatójaként. Mára a legdinamikusabban fejlődő hazai csomagszállító vállalatok egyike és meghatározó szereplője a hazai CEP (curier-express-parcel, kiscsomag szállítási) piacnak.

Különböző iparágak (pl. informatikai, telekommunikációs, könyvkiadói terület) piacvezetői és neves webáruházak is partnerének választották. A piaci igényekre alapozott technológiai fejlesztéseink évről-évre stabil növekedést, megbízható működést, ezáltal garanciát is jelentenek az ön számára.

Partnereinket képviselve, velük közösen gondolkodva és együtt fejlődve biztosítunk számukra versenyelőnyt és kiszámíthatóságot a csomagszállításban.

A minőség a célunk

Partnereink elégedettségére, kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolat kialakítására való törekvéseink érdekében az alábbiakban határozzuk meg általános minőség céljainkat.

Megrendelő partnereink

Legfontosabb számunkra Partnereink elégedettsége, ezért igényeiknek megfelelően dolgozzuk ki logisztikai rendszerünket, szolgáltatásainkat. Kiváló kapcsolatra törekszünk Megrendelőinkkel, melynek alapja segítőkész ügyfélszolgálatunk.

Fejlesztéseink

Megbízható szolgáltatásainkkal olyan hosszú távú és nyereséges üzleti kapcsolatokra törekszünk, amelyek technológiai fejlesztéseink alapjai. E fejlesztésekkel elébe megyünk megrendelőink igényeinek, biztosítva a hozzáadott értéket és az elégedett Partnereket a közös munkához.

Fejlesztéseink során a Partnereinkkel való információcserét rugalmasan biztosító software rendszer kialakítására, fejlesztésére, felügyeletére törekszünk.

Környezetünk, társadalmunk

Célunk, hogy korszerű és folyamatosan fejlesztett eszközparkunkkal megfeleljünk a legszigorúbb környezetvédelmi szabványoknak és társadalmi felelősségvállalás területén mind többet vállaljunk.

 

Online: https://www.sprinter.hu/kapcsolat/

Telefon: 06 1 881 2615

(Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30)

 

 

 

Dasher logo

 

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A DACHSER mindig is törekedett arra, hogy üzleti tevékenységét és szolgáltatásait jogilag és etikailag is kifogástalan módon végezze és üzleti gyakorlata megfeleljen a vonatkozó követelményeknek. Ez elválaszthatatlanul kapcsolódik a DACHSER és munkavállalóinak mindennapi magatartásához.

Az „Integritás a Logisztikában mottójával a DACHSER elsősorban saját magával szemben támasztott igényként, de ezzel egyidejűleg az üzleti partnerei felé fennálló elvárásként is jellemzi a megfelelőség témakörét.

Az aktuális üzleti érdekeknek megfelelően cselekszünk

Partnereinkkel fenntartható üzleti kapcsolatokat biztosítunk

Tiszteletben tartjuk ügyfeleink elvárásait, és biztosítjuk őket arról, hogy jogi és etikai normák szerint fogunk működni

Szilárd alapot teremtünk ügyfeleinkkel való megbízható együttműködéshez

A DACHSER meggyőződéssel vallja, hogy egy fenntarthatóan irányított, jövőbiztos vállalkozás nagymértékben arra támaszkodik, hogy a folyamatban részt vevő összes személy tisztességesen viselkedik. Sikeres, hosszú távú üzleti kapcsolatokat szeretnénk kiépíteni őszinte, megbízható és korrekt magatartás alapján.

Az „Integritás a Logisztikában” teszi a DACHSER -t hiteles és feddhetetlen partnerré minden ügyfél és üzleti partner számára. A DACHSER vállalati megfelelőségéről az alábbi link alatt tudakozódhat.

Ha aktívan részt szeretne venni a DACHSER CMS támogatásában, vagy vélt szabálytalanságot kíván jelenteni, akkor ezt az alábbi link alatt tudja megtenni.

Online: https://www.dachser.hu/hu/kapcsolat-275

 

 

24H logo

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A 24H 2001-ben kezdte meg működését. Elsődleges cél a sikeres nemzetközi, és hazai vállalatok részére a piacon elérhetőnél magasabb minőségű szolgáltatás nyújtása, testre szabott szolgáltatási portfólióval, sikeres, hosszú távú fejlődéssel. A vállalat a minőséget, a családias működésből adódó értékeket a cég a dinamikus növekedés mellett is folyamatosan tudja tartani.

4H Parcel Zrt.

1106 Budapest, Fehér út 10.

E-mail: 24hfutar@24hfutar.hu

Online: https://24hfutar.hu/kapcsolat/

Telefon: +36 20 224 2424

 

 

rollspeed logo

1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A cégünk közel 25 éves szakmai múlttal rendelkezik a szállítás és szállítmányozás területén. Ez idő alatt kellő tapasztalatra tettünk szert a nemzetközi árufuvarozás területén is, ami mára már fő profilunk lett. Természetesen ezzel párhuzamosan a belföldi fuvarfeladatainkat is maximálisan elláttuk, és alkalmazkodtunk az aktuális piaci követelményekhez.
Telephelyünkön, teljes értékű logisztikai és szervízbázissal biztosítjuk a zökkenő mentes munkát a partnereink igényeinek lehető legteljesebb kiszolgálása érdekében.

A zavartalan, rugalmas munkát szakképzett, angolul és németül beszélő fuvarszervező kollégák összehangolt munkája teszi lehetővé. A speditőr kollégák az évek során szerzett megfelelő rutinja, a több éve együttműködő partnereink legnagyobb megelégedettségére szolgál.

A gépjárművekbe beszerelt nyomkövető és kommunikációs eszközök segítségével 0-24 órás, visszacsatolt ellenőrzés működik, melynek segítségével azonnali információink vannak a gépjárműveink pillanatnyi helyzetéről, szükség esetén így menet közben is módosíthatóak a szállítási feladatok.

Ahhoz, hogy a munkánk zavartalan legyen, szükség van egy jó technikai háttérrel rendelkező flottára. Gépjárműparkunk a mai kor elvárásának megfelelően EURO V EEV és EURO VI. környezetvédelmi normáknak megfelelő megbízható járművekkel van felszerelve.

Online: https://www.rollsped.hu/public/contact

Telefon: +36 30 943 1701

 

ÖSSZESÍTETT DÍJTÁBLÁZAT:

 

0-20 kg

2990 Ft

20-40 kg

5990 Ft

40-80 kg

10990 Ft

80-120 kg

20990 Ft

120-250 kg

23990 Ft

250kg -1000 kg (Raklapos szállítás)

31990 Ft

40 kg-nál nehezebb egységtömegű

aktuális raklap díj

   

Törékeny áru felár:

400 Ft

Utánvét kezelés díja:

490 Ft

Szombati kiszállítás megyeszékhelyekre

1190 Ft

 

40kg-nál nehezebb egységsúlyú terméket csak raklapos szállítással tudunk küldeni, amelynek díja 31.990 Ft. Ez alól kivételt képeznek a 60 kg-nál kisebb súlyú gumiabroncsok, amelyeket a díjtábla szerint tudunk küldeni.
Várható szállítási idő normál küldemények esetén 1-2 munkanap, raklapos küldemények és gumiabroncsok esetén 1-3 munkanap.
A szombati kiszállítást csak megyeszékhelyekre tudjuk biztosítani.

Az árak bruttó árak és magyarországi szállítási címekre érvényesek.
Külföldi szállítási címek esetén az rendelésfelvevők felveszik önnel a kapcsolatot a szállítási díjak előzetes egyeztetésével kapcsolatban.