language Magyar
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
 
Cégünk számára kiemelten fontos, hogy partnereink a lehető leghamarabb, a vállalt határidő betartásával, kifogástalan állapotban megkapják az általuk megrendelt termékeket, ezért csomagjainkat az MPL Futárszolgálat és a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. Önnek a megrendelés leadásakor elég kiválasztania a Futárszolgálat szállítási módot és logisztikai részlegünkön a csomag mérete és súlya alapján az Önnek legkedvezőbb megoldást fogják választani munkatársaink. Az alábbiakban megtekintheti a két futárszolgálatra vonatkozó díjszabást és a szállítási feltételeket.
 
MPL futárszolgálat logo
1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
 
Amennyiben Ön rendelését tárgynap 15:00 óra előtt adta le, úgy cégünk gondoskodik róla, hogy csomagja még aznap feladásra kerüljön a postán. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Újdonság, hogy februártól a csomagok szombati kiszállítására is van lehetőség. Amennyiben a kézbesítési időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat 2 munkanapon belül újra megkísérli a kézbesítést, az át nem vett legfeljebb 30 kg-os csomagokat 10 napig őrzi meg! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! 
 
FIGYELEM!
Akkumulátorokat, folyékony és üvegárut nem áll módunk futárszolgálattal szállítani kizárólag saját gépjárművel. Kérjük ilyen igény esetén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot rendelésfelvevő kollégánkkal. Köszönjük!
 
2., CSOMAGKÖVETÉS
 
Minden regisztrált vásárlónk, aki regisztrációjakor megadja mobiltelefonszámát, automatikus SMS üzenetben részesül a Magyar Postától amikor csomagját kézbesítésre átveszik. Az SMS tartalmazza a csomag RAGSZÁM -át, valamint a feladó nevét, melyek birtokában Ön információkhoz juthat csomagja helyzetét illetően az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
                           
Online: Magyar Posta Zrt. - Nyomonkövetés
Telefonon: 0640/31-32-33 (H-P: 8:00-19:00)
  0640/46-46-46 (H-P: 8:00-17:00)
 
 
 
 
 
 
 
3.,  DÍJTÁBLÁZAT
MPL POSTA díjai
Tömegtől Tömeg-ig
     (kg)
HÁZHOZ- SZÁLLÍTÁS TERJEDELMES/ TÖRÉKENY
CSOMAG FELÁR
Postán maradó
POSTA-PM
Posta Pont
POSTA-PP
alapdíj fuvardíj
(bruttó)
fuvardíj
(bruttó)
fuvardíj
(bruttó)
fuvardíj
(bruttó)
0 2 1 290 Ft 790 Ft 990 Ft 1 090 Ft
2,1 5 1 390 Ft 890 Ft 1 090 Ft 1 190 Ft
5,1 10 1 490 Ft 990 Ft 1 290 Ft 1 490 Ft
10,1 15 1 690 Ft 1 090 Ft 1 490 Ft 1 690 Ft
15,1 20 1 890 Ft 1 290 Ft 1 690 Ft 1 890 Ft
20,1 25 2 090 Ft 1 390 Ft 1 890 Ft
25,1 30 2 390 Ft 1 590 Ft 2 090 Ft
30,1 35 3 690 Ft 2 490 Ft
35,1 40 4 290 Ft 2 890 Ft
40,1 50 7 290 Ft 4 990 Ft
50,1 60 8 590 Ft 5 790 Ft
60,1 70 9 890 Ft 6 690 Ft
70,1 80 10 690 Ft 7 190 Ft
80,1 90 11 490 Ft 7 790 Ft
90,1 100 12 090 Ft 8 190 Ft
100,1 200 14 890 Ft 10 090 Ft
200,1 300 17 590 Ft 11 890 Ft

Az árak a Magyar Posta Zrt. díjszabásainak módosulásával változhatnak, az árváltozás jogát fenntartjuk.
 
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
 
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A csomag kibontását követően, amennyiben sérült árut talált a csomagolásban és valószínűsíthető, hogy szállítás közben sérült az alkatrész, kérjük minden esetben haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a helyi postával és jelentse be a történteket. A bejelentést követően a posta munkatársa felkeresi Önt és jegyzőkönyvbe rögzíti a panaszt.
 
4., ÁTVÉTELI PONTOK
 
a, POSTÁN MARADÓ CSOMAG
 
Amennyiben megrendelése végén a megjegyzés rovatban jelzi, hogy Ön postán maradó opcióval kéri a szállítást, akkor a kedvezőbb szállítási díj mellett csomagját nyitvatartási időben tudja átvenni az ország 2541 postahivatalában. A csomagfeladástól számítva 5 munkanapja van arra, hogy csomagját átvegye, így nem szükséges otthon várni a csomag érkezését, hanem személyesen elmehet érte amikor ideje engedi.
 
a, MOL POSTAPONT (Átvételi pontok listája)
 
 
A Magyar Posta és a MOL együttműködésének köszönhetően lehetősége van, hogy csomagját a kijelölt MOL kút bármelyikén átvegye nyitvatartási időben. Az átvevőhelyekből a legtöbb töltőállomás 24 órás nyitvatartással rendelkezik, illetve 14 kút 6-22 óráig tart nyitva, így akár tankolással egybekötve bármikor lehetősége nyílik a küldemény átvételére. MOL PostaPont-on történő kézbesítés kiválasztása esetén a maximális súlyhatárt 20Kg-ban határozta meg a Magyar Posta.
 
 
 
 
GLS futárszolgálat logo
1., ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
 
  • Amennyiben Ön rendelését tárgynap 15:00 óra előtt adta le, úgy cégünk gondoskodik róla, hogy csomagja még aznap feladásra kerüljön a futárszolgálatnál.
  • A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  • Amennyiben a kézbesítési időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
  • Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat három alkalommal díjmentesen újra megkísérli a kiszállítást.  
  • A futárnál plusz költség felszámítása nélkül, Önnek lehetősége van bankkártyával fizetni.
  • GLS Futárszolgálattal lehetőség van bizonyos ADR-es árukat szállítására is, felár ellenében. Részletekről érdeklődjön.
  • Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! 
 
FIGYELEM!
Akkumulátorokat és üvegárut nem áll módunk futárszolgálattal szállítani kizárólag saját gépjárművel. Kérjük ilyen igény esetén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot rendelésfelvevő kollégánkkal. Köszönjük!
 
2., CSOMAGKÖVETÉS
 
  • A csomag feladásakor a regisztráció során megadott e-mail címre elküldjön Önnek a csomagjára vonatkozó szállítási adatokat.
  • Minden regisztrált vásárlónk, aki regisztrációjakor megadja mobiltelefonszámát, automatikus SMS üzenetben részesül a kiszállítás reggelén a GLS futárszolgálattól. Az SMS tartalmazza a csomag számát, a feladó nevét és egy adott napra vonatkozó 3 órás időablakot, amikor számíthat a futár érkezésére.
  • Sikertelen kiszállítás esetén Ön automatikus e-mailt kap a futárszolgálattól, melyben rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban vagy akár másik címre.
  • Az alábbi elérhetőségeken lehetősége van érdeklődni csomagja aktuális helyzetéről:
                           
Online: GLS Track & Trace
Telefonon: 061/802-0265 (H-P: 7:00-20:00)
 
 
 

3.,  DÍJTÁBLÁZAT

 
Szállítási díjtáblázat 
 
GLS díjai
Tömegtől Tömeg-ig
     (kg)
házhozszállítás GLS csomagpont
fuvardíj
(bruttó)
fuvardíj
(bruttó)
0 2 1 090 Ft
2,1 3 1 290 Ft
3,1 5 1 390 Ft
5,1 10 1 490 Ft
10,1 15 1 590 Ft
15,1 20 1 690 Ft 1 190 Ft
25,1 30 1 990 Ft 1 790 Ft
35,1 40 2 390 Ft 1 790 Ft