Habi Kft. MTZ traktor alkatrészek kis és nagykereskedelme - 6400 Kiskunhalas, Szegedi út 71-73. - Tel.:77/426-335, Fax:77/999-630, E-mail:rendeles@habi.hu

A vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
English
Keresés
Keresõ használata
Használhatja bal oldalon a Termékek menüt, ahol termékkategóriánkénti lebontásban nézheti át kínálatunkat, vagy a Termékek menü felett található keresőt, amiben cikkszám, cikknév valamint gyártói cikkszám alapján kereshet az kínálatban. Fontos megjegyezni, hogy gyártói cikkszámra történő keresés esetén kérjük, csak az első kötőjelet követő számrészt (pl.: 80-3512123 -ból csak a 3512123) írja be a keresőbe, mert így több találatot kap a keresés eredményeként.
Termékek

HASZNOS INFORMÁCIÓK

Általános információk:

A webáruház használata során a gyengénlátó támogatás biztosított, azaz nagy kontrasztú verzióban jelenik meg egyedi betűméretekkel. Mindez a webáruáz fejlécében található „Gyengénlátó támogatás” szövegre történő kattintás után elérhető.

A rendelés leadáshoz és cikkekkel kapcsolatos információval , pl. partner ár megtekintésével kapcsolatban be kell jelentkezni a webáruházba az alábbi linkre kattintva: https://webaruhaz.habi.hu/

A bejelentkezést meg kell, hogy előzze a regisztráció, melyet egyszer kell elvégezni.

A regisztrációt a webáruház jobb oldalán létrehozott „Bejelentkezés” ablakban kell elvégezni a regisztráció gombra kattintva: értelemszerűen ki kell tölteni a mezőket.

A megadott e-mail címre válaszlevélben megküldjük a felhasználó nevet és jelszót, amelyek megadásával és a „Belépés” gombra történő kattintásával lehet belépni a webáruházba.

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, úgy a „Bejelentkezés” dobozban (webáruházban, jobbra fent) található „Elfelejtett jelszó” szövegre kell kattintani, újra meg kell adni a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldjük az eredeti felhasználó nevet és az új jelszót.

Kérjük, hogy ezt a jelszót a belépést követően rögtön változtassa meg a Beállításaim menüpontban az alábbiak szerint:

  1. A felhasználó név és jelszó megadásáva be kell lépni a webáruházba
  2. „Bejelentkezve” dobozban a „Beállítások” szóra kell kattintani
  3. Ellenőrizni kell az adatokat, ill. be kell írni az emailben kapott jelszót, és meg kell adni az új jelszót
  4. Az „Elküld” gombra történő kattintás után a jelszó megváltozik, erről visszaigazolást küld a rendszer, ez a visszaigazolás megjelenik a weboldalon felugró ablak keretében.

A főmenüben található az „Akciók és ajánlatok”, „Újdonságok”, „Kapcsolat”, „Letöltések”, „GY.I.K” menüpontok .

  1. "Akciók és ajánlatok”:
  • Kiemelt ajánlat: Olyan cikkeket tartalmaz, amelyeknek az eladási árát végdátum nélkül csökkentettük
  • Egyedi ajánlat: Olyan cikkeket tartalmaz, amelyeknek az eladási árát folyamatosan alacsonyan tartjuk, és törekszünk a legalacsonyabb piaci áron tartani.
  • Havi akció: Olyan cikkeket tartalmaz, amelyeknek az eladási árát csökkentettük egy meghatározott ideig (általában egy hónapig).
  • Készletkisöprési akció: Olyan cikkeket tartalmaz, amelyeket nem kívánunk tovább forgalmazni, ezért az eladási árát folyamatosan felülvizsgálva kivezetjük a választékunkból.

  1. „Újdonságok”: Olyan cikkeket tartalmaz, amelyek az elmúlt egy hónapban kerültek először készletre
  2. „Kapcsolat”: a telephelyeink és elérhetőségeik
  3. „Letöltések”: biztonsági adatlapok, pl. plastic szilikon sprayhez, olajokhoz, stb. és szerelési utasítások, pl. gumiköpeny garanciális feltételei, tanúsítványok és videók
  4. „GY.I.K”: gyakran ismétlődő kérdések a webáruházzal kapcsolatban

A belépés után lehet megkezdeni a rendelés összekészítését.

A cikk keresés a bal felső sarokban a „Termékek” menüpont felett található keresővel indítható. Keresés előtt érdemes elolvasni a „Kereső használata” menűpont  alatt írtakat, mindez megkönnyíti a cikkek keresését, amivel időt takarít meg. Keresni lehet a cikk nevére, a gyártói cikkszámra úgy, hogy nem kell beírni a kötőjellet és az azt megelőző számot, pl. a

70-3506033 gyártói cikkszám esetén csak a 3506033 számot kell beírni. Keresni lehet a bal oldali sávban található „Termékek” pont alatt taláható cikkcsoportokra kattintva is, ahol az adott cikkcsoport összes cikke megjelenik. A kiválasztott cikkre kattintva a felugró ablakban lehet megadni a megrendelni kívánt cikk darabszámát. A darabszám megadása után a „Kosárba tesz” gombra kattintva a kiválasztott cikk a beírt darabszámban a kosarába kerül. A kosárban levő darabszámot cikkenként lehet csökkenteni vagy növelni. Amennyiben ismeri a megrendelni kívánt cikk HABI cikkszámát, akkor a „Kosárra” kattintva a cikkszám alapján is lehet kosárba helyezni cikkeket a cikkszám és darabszám megadásával. Amennyiben több cikket kíván rendelni, és ismeri a cikkek HABI cikkszámát, akkor fájl feltöltéssel is megrendelheti azokat. A „Kosárra”kattintva válassza a „Fájl kiválasztása” gombot, amivel fel tudja tölteni a megrendelni kívánt cikkeket és darabszámukat tartalmazó fájlt, és így azok betöltésre kerülnek a kosarába. A fájl elkészítéséhez a „Segítség_a_TXT_készítéséhez” gombra kattintva részletes segítséget kap. Ezekkel a technikákkal gyorsítani tudja a megrendelését, mert nem kell egyesével kikeresni és kosarába helyezni a megvásárolni kívánt cikkeket. A cikk kosárból való törlésére is van lehetőség, amit cikkekként egyesével a cikkeknél levő „X” használatával, vagy a teljes kosár tartalmának a törlésével is történhet a „Kosár ürítésére” kattintva. Amikor a cikket a kosárba helyezi, akkor a webáruház automatikusan ellenőrzi a készleten lévő mennyiséget, és tájékoztatja Önt az oldal felső részén, hogy ha nincs annyi mennyiség a készleten, mint amennyit rendelni kívánt volna.

Amelyik cikknél nincs eladási ár feltüntetve, azok a cikkek jelenleg nincsenek készleten, így a webáruházban nem rendelhetőek. Ezeket a cikkeket is forgalmazzuk, aminek a rendeléséről a cikknél feltüntetett kapcsolaton, vagy a  „Kapcsolatban” található elérhetőségek egyikével lehet érdeklődni. A munkatársaink készséggel adnak felvilágosítást a cikkel kapcsolatban. Az „Érdeklődjön” szöveggel ellátott cikkek esetében is ugyanígy kell eljárni. Ha ezeket a cikkeket mégis a kosarába szeretné tenni, akkor a következő szöveget tartalmazó ablak ugrik fel: „A választott cikknek nincs ára vagy nincs készleten ezért nem tehető kosárba”, és a cikk nem kerül a kosarába.

Ha nincs ideje folytatni a megrendelését, akkor bármikor abbahagyhatja, felfüggesztheti, nem kell megrendelni vagy törölni a kosarat, mert a kosarába rakott cikkek a kosarában maradnak a rendelés napján éjfélig, akkor is, ha kilép a webáruházból. Amikor újra belép a webáruházba, akkor folytathatja a cikkek megrendelését, amiket a kosarába addig tett cikkekhez tesz a rendszer.

A cikkek felvitele után a „Kosárra” majd a „Tovább” gombra kell kattintani a megrendeléshez. A megrendelő neve és a számlázási cím automatikusan betöltődik a regisztráció során megadott adatokkal. A szállítási módnál a „Futárszolgálatot” és a „Helyszíni átvételt” lehet választani. A „Futárszolgálat” a szállítási címre való kiszállítást jelenti, ami szállítási költséggel jár, amit a megrendelés értéke nem tartalmaz. A szállítási költséggel kapcsolatban a „Szállítási információk” alatt kap részletes tájékoztatást. A „Helyszíni átvétel” a webáruházhoz tartozó telephelyünkön való átvételt jelenti. A szállítási címet ki lehet választani a „Beállítások” menüben beállított címek közül. A „Szállítás vagy átvétel dátuma” szabadon választható, de a legkorábbi időpont a rendelés leadása után következő munkanap. A „Fizetési mód” automatikusan töltődik be a „Beállítások” illetve a „Szállítási mód” alapján. A „Megjegyzésbe” minden olyan információ beírható, ami a pontos szállítás, rendelés összekészítés, vagy fizetéssel kapcsolatos: pl. ha nem a regisztrált szállítási címre kéri a szállítást, vagy előre utalással tervezi kiegyenlíteni a számlát, megadhatja, hogy mikor van otthon, milyen számon keresheti a futár, vagy bármilyen a csomagolásra, kézbesítésre vonatkozó kérést.

A megrendelését a „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti. Ezután a megrendelésén már nem tud változtatni.

Futárszolgálattal történő kiszállítás rendelésének a leadása:

Futárszogálattal történő rendelés esetén ahhoz, hogy a következő munkanapon megtörténjen a csomag kiszállítása, 14:00 óráig  le kell adni a rendelést ahhoz, hogy a következő munkanapon kiszállításra kerüljön. Amennyiben egy nap több rendelés leadása történik, úgy elképzelhető, hogy azok külön csomagban lesznek kiszállítva, mert a megrendelések alapján folyamatosan készítik a kollégák a csomagokat, amiknek az elkészülte és szállító felé történő lejelentése után már nem lehet módosítani. Mindez többlet szállítási költséget jelent a megrendelőnek, ezért célszerű egy rendelésben leadni az összes megrendelni kívánt cikket. Amennyiben a rendelésben levő cikkek várhatóan nagy súllyal és térfogattal rendelkeznek, és ezért csak raklaposan lehet szállítani, akkor a rendelést 10:00-ig kell leadni ahhoz, hogy másnap az kiszállításra kerüljön.

Jelenleg két futárszolgálattal dolgozik a HABI Kft. A futószalagon kezelhető kisebb térfogatú, súlyú és lezárt dobozba rakható megrendelést a GLS szállítja ki. Minden más cikket az MPL szállít ki, de dobozolt csomagokat is szállíttatunk vele. Az MPL-nél egy ragszámon feladott több dobozból álló csomag csak akkor kerül kiszállításra a megrendelőhöz, ha a kiszállító postára az összes csomag beérkezett.

A futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a csomagfelvételekor SMS-t küld a megrendelőnek a futárcég. Az SMS-ben értesíti a megrendelőt a csomag felvételéről, és megadja csomagkövetési számot (Track ID-t) és a weblapjuk elérhetőségét is, amin nyomon tudja követni a csomagját. A kiszállítás várható időpontjáról is küld SMS-t a megrendelőnek. Amennyiben nincs rögzítve mobil telefonszám a megrendelő “Beállítások” menüpontjában, akkor emailt küld az SMS helyett a rögzített email címre.

A HABI Kft. túrajáratában levő partnerek rendelés leadása esetén:

A kiszállítást megelőző rendelési napon 14:00 óráig, lehetőleg egy rendelésben kell leadni a megrendelni kívánt cikkeket ahhoz, hogy a következő munkanapon kiszállításra kerüljön. Természetesen ezután is lehet leadni rendelést, de azt a következő munkanapon nem fogjuk tudni kiszállítani. Amennyiben nem a regisztrált számlázási címre kéri a szállítást, akkor a megrendelés megjegyzés rovatába bele kell írni azt szállítási címet, ahova a szállítást kéri. Ha futárszolgálattal kéri a kiszállítást a túrajárattól eltérő napon, akkor azt is a megrendelés megjegyzés rovatába kell írni.

Számláim menüpont:

A számláim menüpont a rendeléseim menüpont mellett található, rákattintva megjelennek a már kiállított számlák számlaszámmal, kiállítás dátumával, teljesítési dátumával és bruttó összeggel.

Külön lehet keresni a lejárt számlákra, a kifizetetlen számlákra, ill. dátumra.

A számlaadatok keresése mellett az 5 számjegyű HABI-s cikkszámra is lehet keresni: cikkszám keresés esetén a beütött cikkszámot megkeresi a számlákban, és listázza azokat a számlákat, amiben megtalálta az adott cikkszámot. Mindez a keresés nagy segítség lehet abban az esetben, amikor pl. garanciális igény miatt kell rákeresni a cikkre. A keresés gyorsan, pontosan, pillanatok alatt elvégezhető, nem szükséges hozzá a papíralapú számla.

A kijelölt számlákat ki is lehet exportálni excel táblázatba.

Hasznos információk, további tudnivalók az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) olvashatók:
https://webaruhaz.habi.hu/Altalalnos_szerzodesi_feltetelek-jALTSZERZ.html
 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1., Nem látom a termékek árait és nem tudom megvásárolni a cikkeket, a gépemmel van a probléma?

Az árak megtekintéséhez és a termékek megvásárlásához regisztráció szükséges, amit a Regisztráció gombra kattintva tehet meg. Ha megnyitotta a webáruház oldalát és bejelentkezett, de hosszabb ideig nem használta előfordulhat, hogy a rendszer automatikusan kilépteti biztonsági okokból. Ilyenkor nincs más teendője minthogy újra bejelentkezik.

2., A regisztrációt követően azonnal meg tudom kezdeni a vásárlást?

Áruházunkban a többszörös illetve véletlen regisztrációkat megelőzendő először ellenőrzésen esik át a regisztráció, majd aktiváljuk fiókját. Hétköznapokon ez maximum 24 órát vesz igénybe, míg hétvégén vagy ünnepnapon történő regisztráció esetén az azt követő első nap várható a regisztráció megerősítése. A regisztráció során használt felhasználónevet és jelszót kérjük gondossan őrizze meg.

3., Szeretném megváltoztatni a jelszavam, hogyan tehetem ezt meg?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy az oldal jobb oldali részén az Elfelejtettem a jelszavam gombra kattintva a regisztrációkor megadott e-mail cím megadásával kérhet új jelszót.
Ha jelenlegi jelszava birtokában szeretné azt kicserélni, akkor bejelentkezett állapotban kattintson az oldal jobb oldalán található BEÁLLÍTÁSOK gombra, majd a régi és az új jelszó kétszeri megadásával megváltoztathatja a jelszót.

4., Hogyan kereshetem meg a kívánt árucikket?

Használhatja bal oldalon a Termékek menüt, ahol termékkategóriánkénti lebontásban nézheti át kínálatunkat, vagy a Termékek menü felett található keresőt, amiben cikkszám, cikknév valamint gyártói cikkszám alapján kereshet az kínálatban. Fontos megjegyezni, hogy gyártói cikkszámra történő keresés esetén kérjük, csak az első kötőjelet követő számrészt (pl.: 80-3512123 -ból csak a 3512123) írja be a keresőbe, mert így több találatot kap a keresés eredményeként.

5., Hogyan tekinthetem meg kosaram tartalmát?

Bejelentkezett állapotban az oldal jobb felső részében található kosár ikonra (vagy a kosár feliratra) kattintva érheti el a már kiválasztott termékeket. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben rendelését félbehagyja, úgy a kosár tartalmát a rendszer minden este automatikusan törli.

6., Véletlen olyan cikket raktam a kosárba amit mégsem szeretnék megvásárolni, mit tehetek?

A Kosár gombra kattintva beléphet a kosár tartalmába és ott a tételesen törölhet a sorok végén található piros X gombbal vagy törölheti a teljes megrendelést a Kosár ürítés gombbal.
Ha csak a kosárba helyezett mennyiség darabszámát kívánja módosítani, akkor a Kosárban a írja át a módosítani kívánt cikk darabszámát, majd nyomja meg a Kosár ikont a darabszám után. Ezt követően a webáruház tájékoztatni fogja Önt a darabszám módosulásról.

7., A kosárban visszagombot nyomtam és megduplázódott a kosárba helyezett mennyiség!

A Kosár gombra kattintva az Ön által kiválaszott cikkből a megadott mennyiség a kosárba kerül. Amennyiben ez után az utasítás után a böngésző vissza gombját használja, úgy a böngésző erre, azaz a legutolsó utasításra ugrik vissza és újra elvégzi, tehát ismét a kosárba teszi a megadott darabszámot. Ilyenkor a kosárban lévő cikk mellett darabszám módosításával javíthatja a kívánt mennyiséget.

8., Honnan tudom, hogy az általam választott termékből van-e elég raktáron?

Amikor a terméket a kosárba helyezi, a webáruház automatikusan ellenőrzi a készleten lévő mennyiséget és tájékoztatja Önt az oldal felső részén, hogy sikerült-e a teljes mennyiséget kiválasztani.

Például:  Ön 'TERMÉK NEVE' 100 db terméket próbált rendelni. Ebből 54 db a kosárba került. Raktárról szállítható 54 db áru, a fennmaradó 46 db árut nem tudjuk kiszállítani.

9., Ha valamiből többet szeretnék vásárolni egyszerre többet is a kosárba helyezhetek belőle?

Igen. Az adott árucikkre kattintva (amennyiben van belőle raktáron) megjelenik egy mező ami a darabszámot tartalmazza. Ez alapesetben 1 db, de az egyéni igényeknek megfelelően módosítható.

10. Mit írhatok a megrendelés végén megjelenő "Megyjegyzés" rovatba?

A megjegyzés rovatban szívesen vesszünk minden, a rendeléssel kapcsolatos információt amit szeretne ha teljesülne a vásárlás során. Például megadhatja mikor van otthon, milyen számon keresheti a futár, vagy bármilyen a csomagolásra, kézbesítésre vonatkozó kérést.

11., Hogyan tudom megtekinteni a folyamatban lévő rendeléseimet?

Bejelentkezett állapotban a menüszalagon a Rendeléseimre kattintva láthatóak az aktív rendelések.

12., Hogyan tudom megtekinteni az elkészült számláimat?

Bejelentkezett állapotban a menüszalagon a Számláimra kattintva láthatóak az elkészült számlák.

13., Először vásárlok a Habinál, jár nekem az első vásárlói kedvezmény?

Természetesen minden első vásárlónkat megilleti az első vásárlóknak járó 10%-os kedvezmény a vásárlás teljes vételárából amennyiben a regisztrációt követő 7 napban adja le rendelését és végfelhasználói partner. A kedvezmény hatája alól kizárólag azon cikkek képeznek kivételt melyek már más akcióban szerepelnek vagy fix áras cikkek.

14., Ha az üzletekben vásárlok, van lehetőségem bankkártyás fizetésre?

Igen, szaküzleteinkben már van lehetőség kártyás fizetésre az alábbi eszközök használatával.

15. Mit kell tennem az első vásárlói 10% kedvezmény igénybevételéhez?

A kedvezmény az első vásárlás teljes értékéből automatikusan levonásra kerül, ezért nem kell semmit tennie, minden új partnerünknek megadjuk a kedvezményt, amennyiben a regisztrációt követően 7 napon belül leadja rendelését. Fontos tudni, hogy a 10% kedvezmény már más akcióban szereplő cikkekre (pl. villám akciók, egyedi ajánlatok, stb..) nem érvényesíthető, ott az akciós ár tekintendő mérvadónak.

16. Technikai problémám van a webáruházzal és az itt felsorolt kérdésekben nem kaptam választ, mit tehetek?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot cégünk informatikai részlegével és ők segítenek a technikai jellegű kérdés megválaszolásában, illetve biztonságos, távoli hozzáférés formájában beállítják számítógépén a szükséges beállításokat amennyiben szükség van rá.

Amennyiben informatikai munkatársunkkal távoli hozzáféréses segítségnyújtásban állapotnak meg kérjük kattintson az alábbi bannerre és töltse le a távoli segítséghez szükséges programot:

 

A programot nem szükséges telepítenie, elég letölteni, futtatni majd kollégánknak megadni az egyszer használatos azonosító számsort és jelszót.
(Pl.: Azonosító: 934 432 357 | Jelszó: 9534)

 

Visa cardVisa Electron CardMaster CardMaestro CardPay Pass

 


Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztráció Elfelejtett Jelszó
LiveZilla Live Chat Software
 
 
 
Hírek
2013. február 20.
Ide kattintva bővebben tájékozódhat a regisztrációról valamint az aktivációs folyamat menetéről.
Korábbi híreink