Habi Kft. MTZ traktor alkatrészek kis és nagykereskedelme - 6400 Kiskunhalas, Szegedi út 71-73. - Tel.:77/426-335, Fax:77/426-365, E-mail:rendeles@habi.hu

A vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
English
Keresés
Keresõ használata
Használhatja bal oldalon a Termékek menüt, ahol termékkategóriánkénti lebontásban nézheti át kínálatunkat, vagy a Termékek menü felett található keresőt, amiben cikkszám, cikknév valamint gyártói cikkszám alapján kereshet az kínálatban. Fontos megjegyezni, hogy gyártói cikkszámra történő keresés esetén kérjük, csak az első kötőjelet követő számrészt (pl.: 80-3512123 -ból csak a 3512123) írja be a keresőbe, mert így több találatot kap a keresés eredményeként.
Termékek

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1., Nem látom a termékek árait és nem tudom megvásárolni a cikkeket, a gépemmel van a probléma?

Az árak megtekintéséhez és a termékek megvásárlásához regisztráció szükséges, amit a Regisztráció gombra kattintva tehet meg. Ha megnyitotta a webáruház oldalát és bejelentkezett, de hosszabb ideig nem használta előfordulhat, hogy a rendszer automatikusan kilépteti biztonsági okokból. Ilyenkor nincs más teendője minthogy újra bejelentkezik.

2., A regisztrációt követően azonnal meg tudom kezdeni a vásárlást?

Áruházunkban a többszörös illetve véletlen regisztrációkat megelőzendő először ellenőrzésen esik át a regisztráció, majd aktiváljuk fiókját. Hétköznapokon ez maximum 24 órát vesz igénybe, míg hétvégén vagy ünnepnapon történő regisztráció esetén az azt követő első nap várható a regisztráció megerősítése. A regisztráció során használt felhasználónevet és jelszót kérjük gondossan őrizze meg.

3., Szeretném megváltoztatni a jelszavam, hogyan tehetem ezt meg?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy az oldal jobb oldali részén az Elfelejtettem a jelszavam gombra kattintva a regisztrációkor megadott e-mail cím megadásával kérhet új jelszót.
Ha jelenlegi jelszava birtokában szeretné azt kicserélni, akkor bejelentkezett állapotban kattintson az oldal jobb oldalán található Jelszóváltás gombra, majd a régi és az új jelszó kétszeri megadásával megváltoztathatja a jelszót.

4., Hogyan kereshetem meg a kívánt árucikket?

Használhatja bal oldalon a Termékek menüt, ahol termékkategóriánkénti lebontásban nézheti át kínálatunkat, vagy a Termékek menü felett található keresőt, amiben cikkszám, cikknév valamint gyártói cikkszám alapján kereshet az kínálatban. Fontos megjegyezni, hogy gyártói cikkszámra történő keresés esetén kérjük, csak az első kötőjelet követő számrészt (pl.: 80-3512123 -ból csak a 3512123) írja be a keresőbe, mert így több találatot kap a keresés eredményeként.

5., Hogyan tekinthetem meg kosaram tartalmát?

Bejelentkezett állapotban az oldal jobb felső részében található kosár ikonra (vagy a kosár feliratra) kattintva érheti el a már kiválasztott termékeket. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben rendelését félbehagyja, úgy a kosár tartalmát a rendszer minden este automatikusan törli.

6., Véletlen olyan cikket raktam a kosárba amit mégsem szeretnék megvásárolni, mit tehetek?

A Kosár gombra kattintva beléphet a kosár tartalmába és ott a tételesen törölhet a sorok végén található piros X gombbal vagy törölheti a teljes megrendelést a Kosár ürítés gombbal.
Ha csak a kosárba helyezett mennyiség darabszámát kívánja módosítani, akkor a Kosárban a írja át a módosítani kívánt cikk darabszámát, majd nyomja meg a Kosár ikont a darabszám után. Ezt követően a webáruház tájékoztatni fogja Önt a darabszám módosulásról.

7., A kosárban visszagombot nyomtam és megduplázódott a kosárba helyezett mennyiség!

A Kosár gombra kattintva az Ön által kiválaszott cikkből a megadott mennyiség a kosárba kerül. Amennyiben ez után az utasítás után a böngésző vissza gombját használja, úgy a böngésző erre, azaz a legutolsó utasításra ugrik vissza és újra elvégzi, tehát ismét a kosárba teszi a megadott darabszámot. Ilyenkor a kosárban lévő cikk mellett darabszám módosításával javíthatja a kívánt mennyiséget.

8., Honnan tudom, hogy az általam választott termékből van-e elég raktáron?

Amikor a terméket a kosárba helyezi, a webáruház automatikusan ellenőrzi a készleten lévő mennyiséget és tájékoztatja Önt az oldal felső részén, hogy sikerült-e a teljes mennyiséget kiválasztani.

Például:  Ön 'TERMÉK NEVE' 100 db terméket próbált rendelni. Ebből 54 db a kosárba került. Raktárról szállítható 54 db áru, a fennmaradó 46 db árut nem tudjuk kiszállítani.

9., Ha valamiből többet szeretnék vásárolni egyszerre többet is a kosárba helyezhetek belőle?

Igen. Az adott árucikkre kattintva (amennyiben van belőle raktáron) megjelenik egy mező ami a darabszámot tartalmazza. Ez alapesetben 1 db, de az egyéni igényeknek megfelelően módosítható.

10. Mit írhatok a megrendelés végén megjelenő "Megyjegyzés" rovatba?

A megjegyzés rovatban szívesen vesszünk minden, a rendeléssel kapcsolatos információt amit szeretne ha teljesülne a vásárlás során. Például megadhatja mikor van otthon, milyen számon keresheti a futár, vagy bármilyen a csomagolásra, kézbesítésre vonatkozó kérést.

11., Hogyan tudom megtekinteni a folyamatban lévő rendeléseimet?

Bejelentkezett állapotban a menüszalagon a Rendeléseimre kattintva láthatóak az aktív rendelések.

12., Hogyan tudom megtekinteni az elkészült számláimat?

Bejelentkezett állapotban a menüszalagon a Számláimra kattintva láthatóak az elkészült számlák.

13., Először vásárlok a Habinál, jár nekem az első vásárlói kedvezmény?

Természetesen minden első vásárlónkat megilleti az első vásárlóknak járó 10%-os kedvezmény a vásárlás teljes vételárából amennyiben a regisztrációt követő 7 napban adja le rendelését és végfelhasználói partner. A kedvezmény hatája alól kizárólag azon cikkek képeznek kivételt melyek már más akcióban szerepelnek vagy fix áras cikkek.

14., Ha az üzletekben vásárlok, van lehetőségem bankkártyás fizetésre?

Igen, szaküzleteinkben már van lehetőség kártyás fizetésre az alábbi eszközök használatával.

15. Mit kell tennem az első vásárlói 10% kedvezmény igénybevételéhez?

A kedvezmény az első vásárlás teljes értékéből automatikusan levonásra kerül, ezért nem kell semmit tennie, minden új partnerünknek megadjuk a kedvezményt, amennyiben a regisztrációt követően 7 napon belül leadja rendelését. Fontos tudni, hogy a 10% kedvezmény már más akcióban szereplő cikkekre (pl. villám akciók, egyedi ajánlatok, stb..) nem érvényesíthető, ott az akciós ár tekintendő mérvadónak.

16. Technikai problémám van a webáruházzal és az itt felsorolt kérdésekben nem kaptam választ, mit tehetek?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot cégünk informatikai részlegével és ők segítenek a technikai jellegű kérdés megválaszolásában, illetve biztonságos, távoli hozzáférés formájában beállítják számítógépén a szükséges beállításokat amennyiben szükség van rá.

Amennyiben informatikai munkatársunkkal távoli hozzáféréses segítségnyújtásban állapotnak meg kérjük kattintson az alábbi bannerre és töltse le a távoli segítséghez szükséges programot:

 

A programot nem szükséges telepítenie, elég letölteni, futtatni majd kollégánknak megadni az egyszer használatos azonosító számsort és jelszót.
(Pl.: Azonosító: 934 432 357 | Jelszó: 9534)

 

Visa cardVisa Electron CardMaster CardMaestro CardPay Pass

 


Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztráció Elfelejtett Jelszó
LiveZilla Live Chat Software
 
 
Hírek
2013. február 20.
Ide kattintva bővebben tájékozódhat a regisztrációról valamint az aktivációs folyamat menetéről.
Korábbi híreink